25 Haziran 2012 Pazartesi

*

keyifli geçsin haftanız:)
fotoğraflar...buradan...

6 yorum:

  1. Kumaşlara bittim. ETSY'den alayım desen küçükük parçalara dünya kadar para istiyorlar. Eee sırf can sıkıntısına habire yastık ve çanta dikmek için de o kadar para verilmez ki.
    Buralarda da olmalı adam gibi kuşaçılar ama neredeeeee???

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. nohutcuğum,
      Türkiye'de bir yerlerde vardır bu kumaşlardan bence...
      Unkapanı köpürüsünün civarında İMÇ çarşısına bakmalısın bence...
      kolay gelsin:)

      Sil
    2. Eminönünde kesin vardır.
      Hatta Bakırköy'de Cumartesi pazarının en aşağıdkai bölmesinde kumaş pazarı oluşturmuşlar, yerlerde dökme çok ucuz kumaşlar avr, 2 tl - 5 tl ye parçalar var, kadınlar resmen üçer beşer alıyor. Ben dökmelerde bir süür güzel kumaş buldum ama makinem olmadığı için alamadım.
      Rulo şeklinde kesilerek satan kumaşlardan metresi 5 tl olan bir kete kumaş aldım. Elbiselik :) 2 metreye 10 tl verdiim, şimdi elbise diktiriyorum ondan :)

      Sil
  2. AY ÖRTÜLER VE DESENLER MUHTEŞEMMM. BAYILDIM. HERZAMANKİ GİBİ.SEVGİLERİMLE...

    YanıtlaSil