25 Haziran 2012 Pazartesi

bahçeye gel bahçeye.......


fotoğraflar...buradan...


12 yorum:

  1. Gelirim bu bahçeye ama bir daha zor gönderirler beni. Kesin demir atarım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. nohutcuğum,
      senin uzun bir tatil için böyle bahçeli bir evde yaşadığını düşünüyorum da...
      neler neler döktürürsü kimbilir:)

      Sil
  2. Bu bahçelere kim gelmez kii?
    Ben koşa koşa gelirim:)
    Hele ilk ve son resimde ki bahçelerden hiççç çıkmam:)
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sevalce,
      keşke hep böyle bahçeli evlerde yaşasak:)

      Sil
  3. geldim geldimmm ama şimdi kim götürecek beni bu bahçeden bakalım :))

    YanıtlaSil
  4. OH FERAHLADIM ÇOK İYİ GELDİ BU BAHÇE CEP AYNAM...

    YanıtlaSil
  5. Fotoğraflardaki tüm detaylar güzel de; ben ilk fotoğraftaki harika bankın üzerindeki yuvarlak yastığa bayıldım..

    YanıtlaSil