25 Kasım 2010 Perşembe

ben...den...

aylardan sonra bugün yağmur atıştırdı...artık hava soğuk sayılabilecek kadar serin...
film,dizi izlemenin tam zamanı:)

-kavak yellerinin fragmanına bile katlanamıyorum ben...hiç izlemedim,ama bıktım...
*
ezel... sürekli kendini tekrar edip duran bu diziden geçen yıl bıkmıştım bile...
*
yaprak dökümünün,değil yaprağı, kökü bile kalmasın artık...
*
-kendisine saygım sonsuzdu,kitabını çok severek okumuştum...
ama dizisi...neden bu kadar ruhsuz, oyuncu neden böylesine yapay anlayamadım...
izleyemiyorum ...
Türkan Saylan'ın hayatını anlatan diziden sözediyorum...
*
öyle bir geçer ki zaman...keyifle izlediğim tek dizi...
*
*
*
*
-obsessed-saplantı...çok işlenmiş,sıradan bir konu,vasat bir film...
*
-Paris'te 2 gün....severek izledim...
*
-çılgın gece...eğlenceli bir filmdi:)

11 yorum:

  1. yaprak dökümü kesinlikle bitsin..midemiz kaldırmıyor daha..

    YanıtlaSil
  2. Ben artık hiç Türk dizisi izleyemiyorum. Kendini tekrara düşen o kadar çok senaryo var ki :(
    Ayrıca asıl derdim, içimi daraltan ve hüzün bastıran konulardan kaçmak.

    Paris'te 2 gün ve Çılgın Gece.. Aynı fikirdeyim..
    Obsessed'i izlemedim sanırım.

    YanıtlaSil
  3. Haklısın CEPAYNASI tek diziye kaldım bakalım ona ne kadar devam edebileceğim?
    Öyle bir geçer zaman ki..
    Bu ara dvd lerle idare ediyorum
    Ölü ozanlar derneği,Kızkardeşim evleniyor..Bu ara Şakacı Kuşu da okumaya çalışıyorum..:))

    YanıtlaSil
  4. yaprak dökümü yorumunu bu :)))'şüm aynen aynen ..

    YanıtlaSil
  5. Yaprak dökümü siiittcooommm tadında izleyeceksin.

    YanıtlaSil
  6. Hiç dizi bilmem ama ezel dediğiniz dizi çakma Monte cristo olmasın? bana öyle geldi. her dizide olduğu gibi bunu da üretememişler klonlamışlar..

    YanıtlaSil
  7. benim de hayatımda diziler out Dvdler in oldu:) Bir dvd ciye gidip kendimi kaybedene kadar filmleri inceliyorum torba dolana kadar alıyorum:)) hele Kadıköyde The End diye bir yer var cennet:))

    YanıtlaSil
  8. ayyyy yaprak dökümü çilekeş dizi, ruh sağlığı bozan dizi:))
    osmancığımın çırpı bacakları için bile izlerim ben o diziyi:))
    aaa bide deli saraylı favorim;)

    YanıtlaSil
  9. bahsettiğiniz dizilerin hiçbirini izlemiyorum ben de; yeni sezondan da sadece Fatmagülle; Karadağlar o kadar...

    YanıtlaSil
  10. Öyle bir geçer zamanki benimde favorim..Başka da birşey izlemiyorum galibaa bende..

    YanıtlaSil
  11. Öyle bir geçer zamanki ve uyumadan kalabilirsem Türkan benim takip ettiklerim.Öyle bir geçer zamanki seyrederken çok üzülüyorum.Bütün gecemi psşkolojimi etkiliyor.Seyretmeden de duramıyorum.Çok sardı.

    YanıtlaSil