5 Eylül 2009 Cumartesi

geçiş...



walkerdan koltuk değneğine geçilsin,

dediler...

sevindim...

çünkü koltuk değneği kullanımı daha kolay diye düşünüyor-dum...

koltuk değneklerim alındı...

.

bi heyecan denedim...

vee..

hoppala...

zor,

oldukça zor...

bir yandan 15-20 kg basma,

öte yandan koltuk değneğinde denge tutturabilme çabası...

denge kuramadım...

araştırdım biraz,

nedir bu işin inceliği diye...

buyazı dışında kayda değer birşey bulamadım...

.

sonunda...

haftasonu evde yere basma konusuna odaklanıp,

walker ile devam etmeye...

pazartesi ft seansında koltuk değneği kullanımını öğrenmeye karar verdim....

.

.

günler geçsin...

ve şöyle bir yazı yazacağım günler çabucak gelsin...

istiyorum,

bekliyorum,

sabırsızıkla hem de............

1 yorum:

  1. evt daha zor gibi gözüksede alışınca kolay gelecektir. Herşey başta bilmeden zor değilmidir? Bu günlerde geçecek ve rahatlıkla herşeyi yapabileceksin canım

    YanıtlaSil