24 Eylül 2009 Perşembe

dünün özeti

uzanıyorum,
gözüm televizyonda...

telefonum çalıyor...
"neredesin?"diyor,"hani bayram sonu gelecektin"
"kalabalıktır bugün" diyorum...
kalabalıktır,bayram tatilinden sonra ilk çalışma günü...
biraz ertelemek istediğimi farkediyorum konuşurken,
tekrar ft diyecekler diye korktuğumu...

giyinirken aklımda yine ftnin ilk günleri ...
zorla giyinmeler,
merdivende kucaklanmalar,
her ani harekette hissettiğim yoğun acı,
ft salonuna varabilme çabası
ve işkence gibi germe hareketleri...

.
şimdi...
rahatım artık...
giyiniyorum,giyinebiliyorum...
merdivenleri inip,arabaya biniyorum ve gidiyoruz...
yine de sessizim yolda...


.



aletin içinde uzanıyorum,gözlerim kapalı...
sonucu biliyorum ama,
bir yandan da mucize bekliyorum...
sonuç:kemikerimesi


.


elimde sonuçlarla yukarıya çıkıyorum...
koridorlarda giderken artık rahatça dolaştığımı farkediyorum...
muayene sonucu iyi,oldukça iyi...
keyfim yerine geliyor.....



.



yıllarca çalıştığım yere konuk olarak gidiyorum...
kapıdan giriyorum...
işte oradalar...
mis gibi kahve kokusu,
tatlı dost sohbeti...
ve
hızla geçen saatler..............

1 yorum: