12 Nisan 2009 Pazar

...

güzel bir hafta geçirdim...
verimli ve keyifli...

cumartesi...
öğlen işten çıktım...
nasıl güzel bir hava...
içi ısınıyor insanın...
yolum üzerinde kurulmuş pazar...
arabayı ilk bulduğum yere park ettim...
epey yürümem gerekti ama,olsun...

rengarenkti pazar yeri...
seviyorum bu görüntüyü...
dolaştım bir süre...

nane,maydanoz kokusuna doğru gittim...
onları aldım...
aaa...
pazı...nasıl tazecik görünüyor...
o an karar verdim pazı sarmaya...
hayatımda ilk kez pazı saracaktım...
yeşil dolmalık biberler...
kırmızı biberler...
domatesler...
ve...
taze sarımsak...
sarımsak kokusundan hiç hoşlanmıyorum...
ama aldım gitti...

eve geldim...
dolabı açtım...
pişmeyi bekleyen taze fasulye var...
bakla var...
ama unutmuşum ben...

kararımdan dönmedim...
pazı sardım,biber dolma yaptım...
güzelce hazırladım herşeyi...

bakla yiyeceğini sanan kocaya,
süpriz yemek....
taze sarımsak da cabası....

pazar günü bir yerlere gidelim,
bir şeyler yapalım dedim...
ama uyku ağır bastı....

günlerdir esip duran rüzgar yok bugün...
ılık dingin bir hava...
güzel...
çok güzel...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder